sakit ye hati aku ni............

ade lgi yang nk buat aku bengang gan sakit hati rse nk taparje dia hiii x sedar diri tu dia tpi yang orang lain kuat peransan pulak tu aku ckp gan kwn lgi sorang tbe2 je dia nk marah aku tpe sbb plak tu ,tuklah aku x ske skh kt putrajaya ni kwn2 semua kuat peransan , sebenar orang tak suke gan dia tu cume dia tu mempaksa orang nk kwn gan dia .sbnar aku dah thu dorang rancang sesuatu nk buat aku pe stat aku mask kt stu aku dah thu perangai dorang ,mse aku stat msk skh tu de orang sound aku tper sbb jga dia kte sme mcm orang kt atas tu 
 sebenarye dh lme aku sabr perbuatan dorang .........tper lah spe yang busuk hati dorang lah kan...depan kte dia buat2 baik hirr.. ape yang aku mskkan de tige orang ckp kt aku perkataan sme dia ckp aku ni gedik pdhl dia tu x sedar dirikn klu nk ckp orang sedar atau cermin muke kau tu dulu'.............sakai gledorang
Thanks sudi membaca :)

No comments:

Post a Comment